Holland CUP
NFS U13 har nu mulighed for at deltage i Holland Cup i Almere i påsken 2024.
Her på siden finder du foreløbig information omkring turen.
Afgang og hjemrejse
Afrejse fra Danmark den 29. marts 2024 og hjemkomst mandag den 1. april 2024. Præcise tidspunkter kendes ikke.
Vi kører med bus til Holland Cup sammen med andre hold Danmark som skal til samme turnering.
På turen deltager mindst en en træner og en holdleder som står for det praktiske og er kontaktperson under turen.
PAS og blå sygesikring
Alle deltager på turen skal have
- Eget gyldigt pas
- Blåt sygesikringskort (kan bestilles her på borger.dk)
Når spilleren stiger på bussen skal passet afleveres til holdlederen sammen med det blå sygesikringskort.
Det behøver ikke nødvendigvis at være et dansk pas. Har man pas af anden nationalitet end dansk så skal du skrive til Jan Neergaard og give besked.
Ingen pas eller sygesikringskort på dagen = Ingen tur
Overnatning og forplejning
VI overnatter på en lokal skole som ligger maksimalt 10 km. fra sportspladsen. Transport til og fra skolen foregår med bus og er inkluderet i prisen.
Der spises morgenmad og aftensmad på skolen. Disse måltider er inkluderet. Middagsmad er for egen regning på sportspladsen. Al forplejning er tilberedt under religiøse hensyn herunder halal slagtet kød med certifikat.
PRIS
Prisen for turen for U13 spillere som har betalt kontingent til NFS i 2. halvår af 2024 bliver 500 kr.
Egenbetaling for turen er opdelt i to rater:
- 200 kr. som betales ved tilmelding senest 31. oktober.
- 300 kr. som betales i marts måned 2024
Hvis du tilmelder dig men efterfølgende fortryder og ikke vil med alligevel så får du ikke de 200 kr. tilbage.
Du kan IKKE søge tilskud hos Vejle Kommune eller DGI til egenbetalingen.
Vi skal have mindst 14 spillere med fra U13. Hvis ikke vi kommer på det antal så kan turen ikke gennemføres og du vil få de kr. 200 kr. tilbage.
Tilmelding lukkes den 31. oktober. Er man ikke ikke tilmeldt inden via hjemmesiden da så kommer man ikke med på turen da vi skal booke nu.
Arbejdsopgaver som holdet skal udføre frem til afgang
Arbejdsopgaven består i at:
- Samle affald omkring hallen og kunstgræsbanen efter hver træning
- Tømme alle skraldespande efter hver træning
- Tage et billede af det udførte arbejde efter hver træning
Tilmelding
Du skal tilmelde dig ved klikke på linket nedenfor.
Du skal bruge dit mobilnummer som brugernavn og login på samme måde som når du betaler kontingent.
Spørgsmål
Har du spørgsmål omkring turen kan de rettes til Jan Neergaard på 50 188 389. Skriv meget gerne en SMS.
Når vi ved mere end hvad der står ovenfor så kommer det her på siden.